Aşağıdaki sanatsal eğilimlerden hangisinin yapıtlarında popüler kültür imgeleri, kişisellikten uzak bir şekilde kullanılmışır?
Pop sanatının ilk örneklerinden biri olarak değerlendirilen “Günümüz Evlerini Bu Denli Farklı, Çekici Kılan Tam Olarak Nedir?” adlı kolaj çalışması aşağıdaki sanatçılardan hangisine aittir?
Fotoğrafı hiç değiştirmeden ve herhangi bir yorum katmadan resim yüzeyine aktaran sanatçının yapıtı aşağıdaki sanat akımlarından hangisinin içinde sınıfl andırılabilir?
Her izleyende aynı görsel algının oluşması ve yapıtı yorumlamak için belli bir sanat kültürüne ihtiyaç duyulmamasıyla diğerlerinden ayrılan sanat eğilimi aşağıdakilerden hangisidir?
Sanatı kavramsal düzeyde çözümlemeyi ve sanatın anlamını, amacını sorgulayarak yeniden tanımlamayı amaçlayan sanat akımı aşağıdakilerden hangisidir?
Kâr amacı gütmeyen, sanat karşıtı olan, her türlü malzemeyi kullanan sanat hareketi aşağıdakilerden hangisidir?
Televizyona çıkmak amacıyla özel bir işlev ve ifade yüklemediği eserlerini kayıt altına alan hareketi aşağıdakilerden hangisidir?
Eserlerinde kırık tabaklar, kumaşlar, çalı çırpı gibi doğal malzemeleri kullanan sanatçı aşağıdakilerden hangisidir?
Grafi ksel ögeleri birleştirerek eser veren ve feminist göndermelerde bulunan eleştirel yerleştirme sanatçısı aşağıdakilerden hangisidir?
Gözde optik yanılsamayla hareket duygusu ve titreşim yaratmayı amaçlayan akım aşağıdakilerden hangisidir?
Yapıtlarında devinime bağlı olarak değişen ışık etkileri yaratan sanatçı aşağıdakilerden hangisidir?
Sanat yapıtının üretimini tümüyle terk etmeyi hedefl eyen sanatsal yaklaşım aşağıdakilerden hangisidir?
Sanayi devriminde yaşam standartlarının yükselmesi toplumu olumsuz etkilemiştir.
Fotoğraf makinesinin icadı ressamlar arasında tartışmalara neden olmuştur.
Daha önce insan ve hayvan gücüne dayalı işler, sanayi devrimiyle birlikte makinelerle yapılmaya başlanmıştır.
İzlenimci sanatçılar, resimde ideal güzelliği amaçlamıştır.
İzlenimci sanatçılar, resimlerinde genellikle mitolojik konuları ele almıştır.
Cezanne, doğadaki nesnelere küp, silindir ve koni olarak bakılması gerektiğini savunmuştur.
İzlenimci ressamlar, eserlerini genellikle gün ışığında çalışmıştır.
Puantilist ressamlar, saf renkleri noktalar hâlinde yan yana kullanarak resim yapmıştır.