3D Orbit komutu içinde gölgeli / boyalı görüntüleme yapılabilir.
Modeli çizgi (tel kafes) şeklinde görüntülemek için, FlatShaded seçimi yapılmalıdır.
3DPOLY komutu ile 3B koordinat girişi yapılarak tel kafes görünümlü modeller oluşturulabilir.
Yüzey modellerde boşluklar açılamaz.
Yüzey oluşturmada, yüzeydeki poligon sayısını belirlemek için SURFTAB1 ve SURFTAB2 komutları kullanılır.
Görünüm pencerelerine sadece belli (ön, sağ yan vb.) görünüşler yerleştirilir.
İzometrik olarak 2B olarak çizilmiş, 3B görünümlü çizimler de 3B model olarak işlem görür.
Daha önce çalışılmış UCS'ye dönmek için UCS komutu, ardından Previous seçimi yapılmalıdır.
UCS'den WCS'ye geçmek için WCS komutu kullanılmalıdır.
Model ortamda görünüm pencereleri oluşturulamaz.
UCS ikonu 3B çizimlerde mutlaka açık olmalıdır
Yüzey modellerin her bir tutamağının (gripslerin) konumları değişemez, sabittir.
Pafta ortamında görünüm pencereleri oluşturulabilir.
Görünüm pencereleri kaydedilebilir - tekrar çağırılabilir.
Yüzey modeller diğer yüzeyler ile birleştirilemezler.
Shademode komutu ile model sadece boyalı görüntülenir.
Gölgeli / boyalı görünüm için üst menü, komut satırı, araç çubuğu, 3D orbit aracı kullanılabilir.
Tel kafes şeklinde model, kolay seçim yapabilmek için kullanılır.
Yüzey modellere STRETCH komutu uygulanamaz.